We are in Frisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Opreismetdekids - WaarBenJij.nu We are in Frisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Opreismetdekids - WaarBenJij.nu

We are in Frisco!

Door: Anick

Blijf op de hoogte en volg Opreismetdekids

18 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Om 05.15 uur opgestaan om naar Schiphol te gaan. Voor de verandering hebben wij de kindjes wakker gemaakt ipv andersom:)

Door Wilma en Guus naar de luchthaven geescorteerd en daar bij een bemande balie onze bagage afgegeven (ivm de hoeveelheid, wij vinden het voor een maand en 4 personen waaronder dirty bowie wel meevallen, maar de rest denkt daar anders over). Rugdrager zelfs afgegeven bij odd size.

Als een van de eerste ingechecked (voordeel1 van met kinderen reizen). Wel een half uurtje vertraging ivm een extra technische controle.

De kindjes hebben een goede vlucht gehad en pappa en mamma ook. Wel veel rondgelopen (voordeel 2 met kinderen heb je nooit de kans op een trombosebeen). Toen er 4 uur waren verstreken, zonk bij ons wel lichtelijk de moed in de schoenen...Nog 6,5 uur te gaan pfff. Maar daarna ging het eigenlijk heel snel. Maalltijd, allemaal ff weggedoezeld maar ivm turbulentie moest iedereen riemen weer om en dus weer wakker. Ook meerdere setjes kleding versleten door gemorste chocomel en een baby met poep tot dr oksels.

De landing lagen ze allebei te slapen (21 uur NL tijd). De controle van de Federal Governance om de USA in te komen duurde lang. Robin is slapend het land binnengekomen.

Buiten bij de taxistandplaats verwezen naar de juiste met het oog op wederom onze hoeveelheid bagage: 'you take the big one'. We slapen in een appartement in Richmond (het nieuwe Chinatown) dat we huren via Airbnb. Leuke huizen die wij allemaal kennen uit series. Straten opgedeeld in blocks uit films.

Net appartement en enorm groot. Spullen gedropt en na verkeerd te zijn gelopen (mij schuld) naar een speelplaats in het Golden Gate Park. Daarna stortte iedereen in. Snbel booschappen gedaan bij Safeway direct achter ons huis en nog ff snel gekookt. Meisjes lagen 02.30 uur NL tijd te slapen en wij nog geen uur later.

• 18 April 2014 - 21:17

Francine:

Fijn dat jullie er zijn en dat alles eigenlijk heel goed gegaan is. Nu lekker bijslapen en daarna genieten maar! Heel leuk om te lezen dit!

• 23 April 2014 - 01:20

Manja:

Goed om te horen dat de reis goed is gegaan! Aahhh kleine Bowie helemaal onder de poep, sneu. Hihihi ook voor de buuren :-p Veel plezier lieverds xx